Andragoški center Republike Slovenije

Naziv in naslov ustanove

Andragoški center Republike Slovenije

Ulica Ambrožiča Novljana 5

1000 Ljubljana

Osrednjeslovenska regija

Prikaz logotipa

Kontaktni podatki ustanove

Kontaktna oseba

Milena Zorić Frantar

01/58 42 571

milena.zoric.frantar@acs.si

Izobraževalni programi (število programov: 25)

  1. ABC okoljskega učenja 3
  2. Delavnica za izvajalce svetovalne dejavnosti v izobraževanju odraslih kot javne službe
  3. Gluhe in naglušne osebe v izobraževanju odraslih
  4. Krepitev medkulturnih kompetenc in medkulturnega dialoga ter uporaba različnih metodoloških pristopov pri izobraževalcih odraslih
  5. Obrnjeno učenje in sodobni pristopi k učenju
  6. Osnove podnebnega izobraževanja odraslih
  7. Parada učenja – Dan učečih se skupnosti
  8. Predstavitev novosti v programu ZIP – informativno srečanje
  9. Program temeljnega profesionalnega usposabljanja svetovalcev v izobraževanju odraslih, Opredelitev svetovalne dejavnosti v izobraževanju odraslih (1. modul)
  10. Program temeljnega usposabljanja učiteljev in učiteljic za izvajanje programa Začetna integracija priseljencev (ZIP)
  11. Spodbujanje motivacije ranljivih skupin za učenje in izobraževanje
  12. Spopolnjevanje svetovalcev za kakovost v izobraževanju odraslih - Usposobljenost izobraževalcev odraslih za prihodnji čas
  13. Spopolnjevanje za mentorje študijskih krožkov
  14. Spopolnjevanje za mentorje študijskih krožkov - Spremembe in kako se nanje odzivati
  15. Spopolnjevanje za strokovne delavce v središčih za samostojno učenje - Krepitev komunikacijskih in medkulturnih kompetenc
  16. Stalno strokovno spopolnjevanje članov komisij NPK - Timsko delo članov komisij pri preverjanju in potrjevanju NPK
  17. Supervizija - ustvarjalno iskanje rešitev za bolj kakovostno poklicno in osebno življenje
  18. Temeljni program usposabljanja za mentorje v programu Projektno učenje mlajših odraslih (PUM-O)
  19. Učinkovita komunikacija in odzivanje na konfliktne situacije v skupinah odraslih udeležencev
  20. Umeščanje branja v izobraževanje odraslih
  21. Uporaba IKT orodij za dejavno sodelovanje udeležencev pri izobraževanju na daljavo
  22. Uporaba sodobnih spletnih omrežij in informacij za učinkovitejše delo izobraževalcev odraslih
  23. Vključevanje oseb z avtizmom v izobraževanje
  24. Vloga izobraževalca odraslih pri delu z udeleženci s posebnimi potrebami
  25. Vpliv komunikacijskih kompetenc na kakovost učenja in poučevanja
Skip to content