Domov / Rezultati iskanja / Tečaj upravljanja družbenih omrežij
Tečaj upravljanja družbenih omrežij
Vsebina programa
Program tečaja: MODUL 1: MARKETING IN DRUŽBENA OMREŽJA – 3 ure – Osnove marketinga (Opredelitev trženja, Izdelek/storitev, Trženjska strategija, Trženjski splet, Kupci in nakupno odločanje, Dejavniki odločanja, Pozicioniranje, Odnosi s kupci, Izdelek, celotna korist in ravni izdelka/storitve, Blagovna znamka, Tržno komuniciranje in TK splet, Trženjski cilji in izvedba) – Umestitev družbenih omrežij v podjetje in organizacijo (Razvoj in trenutna slika celotne krajine družbenih omrežij, Primernost posamezne platforme za določene trženjske cilje in aktivnosti, Potrebni pogoji za učinkovito umestitev družbenih omrežij v trženjske aktivnosti organizacije) MODUL 2: PLATFORME DRUŽBENIH OMREŽIJ – 15 ur Facebook, YouTube, Instagram, Linkedin, Twitter, TikTok – Struktura in trendi uporabnikov – Vsebine in formati – Pravila in omejitve – Vzpostavitev profila in taktike organske rasti – Taktike povečevanja dosega – povezovanje, re-postanje, oglaševanje (s predpostavko relevantnih sledilcev, ne rasti za vsako ceno) – Oglaševanje – možnosti, ciljanje, cilji in taktike – Metrika in analitika – orodja, zanesljivost, uporaba in interpretacija – Primeri dobre prakse za uresničevanje trženjskih ciljev MODUL 3: STRATEGIJE IN IZVEDBA – 3 ure – Strategije in izvedba (Elementi strategije – notranje in zunanje okolje, trženjski cilji, razpoložljivi viri, Možne strategije (po platformah)) MODUL 4: ZAGOTAVLJANJE IN PRIPRAVA VSEBIN – 3 ure – Copywriting, Osnove fotografije in videa za družbena omrežja (Story telling, Pravila dobre fotografije/videa/nagovora na splošno in na družbenih omrežjih, Produkcijski pripomočki in usmeritve) MODUL 5: IZDELEK Priprava praktičnega pisnega izdelka poteka ves čas izobraževanja. Namen modula je aplikacija pridobljenih znanj na konkretno ali hipotetično situacijo in pridobivanje izkušenj v uporabi prikazanih konceptov. Pogoji: Obvezna je osnovna računalniška pismenost.
Program je namenjen
Spletna stran programa
POTREBNI POGOJI ZA VPIS V PROGRAM
Za vpis v program ni potrebno izpolniti nobenih pogojev.
Naziv pridobljene poklicne/strokovne izobrazbe
/
Javna veljavnost programa
Ne, program ni javnoveljaven
Vrsta izobraževanja
Dopolnilno izobraževanje
Vsebinsko področje izobraževanja
Informacijske in komunikacijske tehnologije (IKT)
Informacijske in komunikacijske tehnologije (IKT), drugo
Predstavitveni video
Kraj izvajanja programa
Online ali v učilnici
Trajanje programa
Ure: 24
Termin izvedbe programa
/